Link Search Menu Expand Document

14. DEPAK: Uskrsni izlet & radionica planinarske opreme

Sadržaj

  1. Vrijeme i mjesto održavanja izleta
  2. PLAN izleta:
  3. Bitno za naglasiti:
  4. Što nositi na radionicu?
  5. Iznos kotizacije za izlet i radionicu

Vrijeme i mjesto održavanja izleta

  • Vrijeme: 5. travanj 2021 (Uskrsni ponedjeljak), od 10:30 – 17:30 h
  • Mjesto: : Osnovna škola Rude, Samobor > Planinarski dom Ivica Sudnik, Veliki dol (530 m) > školsko igralište OŠ Rude, Samobor

PLAN izleta:

Uskrsni ponedjeljak, 5. travanj 2021

Vrijeme Sadržaj
10:30 - 11:00 Preuzimanje djece kod osnovne škole u Rudama, Samobor. Lokacija jutarnjeg susreta jest: (https://goo.gl/maps/74nCZPaYwThjSVnQ7), označeno plavim trokutom Δ na karti. Molim na mjestu susreta potražiti zastavu DEPAK-a ili voditelje
11:00 - 12:00 Planinarenje do planinarskog doma Ivica Sudnik na Velikom dolu, Samoborsko gorje. PD je označen žutom strelicom na karti.
12:00 - 13:30 Pauza za gablec na otvorenom, organiziran od strane PD Ivica Sudnik (hot dog i štrudle od sira/jabuka)
13:30 - 15:00 Interaktivna radionica pod nazivom: PLANINARSKA OPREMA
15:30 - 16:15 Silazak do Ruda u Samoboru
16:15 - 17:30 Društvene i sportske igre na igralištu u Rudama
17:30 - 17:45 Preuzimanje djece od strane roditelja na lokaciji sportskog igralištasportskog igrališta osnovne škole u Rudama, Samobor. Lokacija poslijepodnevnog susreta je: (https://goo.gl/maps/dvNbBUAXjSNWvYsA7) označeno crvenom kružnicom Ο na karti.

*voditelj izleta zadržava pravo izmjene satnice/odgode izleta sukladno vremenskim i epidemiološkim prilikama, koje će biti na taj dan, o čemu će obavijestiti pravovremeno sve roditelje putem DEPAK2020 Google Grupe


Bitno za naglasiti:

Budući ovaj izlet planiramo na Uskrsni ponedjeljak, a Uskrs je najznačajniji obiteljski blagdan – ovom prilikom nudimo mogućnost ostalim članovima obitelji da nam se pridruže (tko želi i ima to u planu, naravno).

Za djecu smo kod planinarskog doma osigurali topli slano-slatki „snack“ (hot dog i domaću štrudlu od sira ili jabuke), iz razloga što će i djeci i nama svima ionako biti dosta velikih ručkova od Uskrsa te nećemo ovom zgodom organizirati kompletan ručak.

Da se djeca dovoljno naspavaju, okupljanje je nešto kasnije no inače (od 10:30 do 11 h najkasnije), pa pomičemo i poslijepodnevno preuzimanje malo dalje jer od zadnjeg vikenda zbog promjene vremena imamo dodatan sat.

Kao što smo najavili, od ovog izleta nadalje svi koji će se prijavljivati dobiti će suvenir/obilježje DEPAK-a, dio planinarske opreme u vidu multifunkcijske marame.

Na radionici u ponedjeljak ćemo više pričati o osnovnoj i specijalnoj planinarskoj opremi, koju ćemo pokušati djeci na otvorenom i pokazati (što ćemo imati od opreme u mogućnosti ponijeti sa sobom).

Ovaj izlet i radionica prilagođeni su uzrastu osnovnoškolske djece.


Što nositi na radionicu?

  • Mali ruksak za planinarenje
  • Liječničku iskaznicu
  • Odjeću za boravak taj dan u prirodi, ovisno o prognozi vremena
  • Obavezno dobre cipele za hodanje (gojzerice)
  • Zaštitnu masku za lice
  • Sprej protiv komaraca i/ili kremu protiv krpelja
  • Sendviče za doručak/užinu tokom dana, grickalice i/ili voće
  • Bočicu s vodom

Iznos kotizacije za izlet i radionicu

Cijena koja uključuje stručno vodstvo, animaciju, edukaciju i radionicu tokom dana, multifunkcijsku DEPAK maramu te organiziran slano-slatki snack iznosi:

  • 100 kn za prvo dijete, 90 kn za drugo dijete, 70 kn za treće, a ostala dodatna djeca iz iste obitelji ne plaćaju ništa.

Članovi obitelji koji idu u pratnji (odrasli i manja djeca) ne moraju plaćati ništa, no za njih nećemo organizirati snack već si oni mogu sami u planinarskom domu naručiti po želji, s obzirom da će PD normalno raditi.

Nakon svakih 7 plaćenih izleta/dolazaka svaki DEPAK član ostvaruje 1 besplatan izlet, odnosno radionicu.

Kod PRIJAVE na e-mail ili mobitel kontakt voditelja DEPAK-a iz potpisa potrebno je navesti sljedeće podatke (ne treba slati one podatke koje ste već do sada poslali):

  1. Ime i prezime djeteta, dob i koji razred pohađa
  2. Adresu stanovanja
  3. E-mail i kontakt telefon roditelja
  4. Naznaku ima li dijete kakvih prehrambenih restrikcija ili kroničnih bolesti
  5. Jeste li SUGLASNI da se isključivo grupne fotografije djece sa izleta smiju poslati roditeljima uključenima u DEPAK program, odnosno objavljivati na web stranicama DEPAK-a ili unutar Facebook grupe Dječje eko-planinarske akademije?
  6. Molimo poslati ispunjenu privolu za obradu osobnih podataka (GDPR obrazac), koju možete preuzeti ovdje

UPLATE će biti u SUBOTU, prije samog izleta prilikom preuzimanja djece, NA LICU MJESTA.

Molimo s vaše strane odgovornost i prijavljivanje SAMO OZBILJNIH PRIJAVA, jer zbog kvalitetne organizacije cijelog izleta/radionice nam je bitan točan podatak o broju djece najkasnije u petak do 12h 2. travnja 2021.

Karta planinarske ture 14. DEPAK-a:

Okupljanje

Sve za vašu djecu, jer s njima i mi rastemo!

Za sva pitanja stojimo na raspolaganju na kontaktima iz potpisa!

Antun Burić
Voditelj Dječje eko-planinarske akademije
E: antun.buric@gmail.com
T: 091/9567 282
https://depak.ekosspiritus.hr/


Table of contents